Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 14:03 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Fedt ...

Så logger man lige på, og BUM! nybegynder?
http://backup48.com/accounts/hUQtTYiSB8/3/index.html
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 14:05 #1
Ja?

Du har set denne, ikke?
http://www.computerworld.dk/eksperten/det-nye-eksperten

- Men det ser underligt ud, at du kun har 3 oprettede kommentarer. De skulle da gerne være ført med over.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 14:14 #2
Set, men giver ikke svar på hvorfor jeg ikke, som du selv nævner, kan se mine kommentarer.
Point er jeg helt med på - der starter alle vel fra bunden af
Avatar billede Dan Nim Seniormester
02. juni 2016 - 14:18 #3
#2 Nu er det jo heller ikke fordi, at du beskriver dit problem alt for detaljeret i spørgsmålet ;o)

Dine indlæg skulle naturligvis være flyttet med. Gider du sende mig den mail adresse du benytter til at logge på med, på det-nye-eksperten@cw.dk ?
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 14:18 #4
Point eksisterer ikke længere, det at du står som "nybegynder" er den rang der tilsvarer point, og som vi alle havde før vi skrev noget i det nye system. Og nu er du allerede praktikant, kan jeg se.

Men hvorfor dine gamle kommentarer ikke er med, det ved jeg ikke. Der får du nok mest ud af at spørge Lars eller Dan fra Computerworld. Jeg vil skyde på, de kan nås fra den e-mail der står nederst på førnævnte link, nu det interne postsystem også er midlertidigt væk.
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 14:19 #5
Ah, Dan var dér. Så daffer jeg bare af igen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 14:26 #6
Dan der er mail til dig :)

Slater, jeg skriver også at jeg er med på point, da jeg jo ikke har optjent nogen ;)
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 14:29 #7
#6: Jamen... du kan ikke optjene dem. De findes ikke længere.
Jeg forstår ikke helt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 14:34 #8
Jan, jeg skriver at jeg er helt med på at jeg ingen point har, da de netop ikke findes - så du svarede sådan set på min kommentar med mit svar ;)
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 14:41 #9
Nej du gjorde ikke. Du har sagt:

"Point er jeg helt med på - der starter alle vel fra bunden af"

og "jeg er med på point, da jeg jo ikke har optjent nogen"

Kommentar #8 er første gang du på nogen måde giver udtryk for, at point ikke findes. Det er jo ikke fordi det skal være nogen diskussion - det er ret ligegyldigt, og jeg forsøger kun at hjælpe - men jeg sagde det netop bare fordi du på ingen måde gav udtryk for at vide, at pointene ikke længere fandtes. Men fint du gør.
02. juni 2016 - 14:58 #10
Hej John,
Forstår godt din undren / frustration.
Jeg har taget konsekvensen og meddelt eksperten.dk at der ikke kommer flere indlæg fra mig, så længe jeg efter 14 års medlemskab af eksperten.dk betragtes som nybegynder.
/erikjuul
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 15:07 #11
#9
Jeg skriver at point ikke findes, så vi er enige.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2016 - 15:11 #12
Jeg med min beskedne indsats er juniormester, og ragere dermed over johnstigers, som har været aktiv fra 1999.
Jeg forstår sandelig godt frustrationen. Der burde være vist mere respekt for dem,
som gennem årene, har hjulpet så mange brugere.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2016 - 15:14 #13
Nb. rettelse: ragere = rangere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 15:19 #14
Det viser sig, at jeg er logget på med en deaktiveret profil, så Dan sørger for at de manglende kommentarer kommer på min profil.
Altså ingen fejl som sådan - udover at man ikke kan se man logger på en deaktiveret profil ;)
Avatar billede Slater Ekspert
02. juni 2016 - 15:22 #15
#10 + #12:  Jeg har været aktiv fra 2001, og forstår overhovedet ikke frustrationen.

For det første forstår jeg ikke helt denne fascination med "status" herinde. Jeg kommer her personligt for at hjælpe folk, udfordre mig selv med nogle problemstillinger, jeg ikke selv ville komme på, og for engang imellem selv at spørge folk. Status og anerkendelse har aldrig været en del af det. Ellers ville jeg heller ikke have benyttet lejligheden til at skifte brugernavn, så ingen genkender mig alligevel.

For det andet, så er det det jo meget kort tid at denne "uretfærdighed" kommer til at foregå. De dygtige, aktive brugere vil hurtigt stige i rang, og dermed kunne identificeres igen. Og denne gang vil rangen være mere valid og repræsentere brugerens evner mere, hvor man før kunne have et ton point bare ved at være en gammel bruger, hvilket jo ikke var særlig fair.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
02. juni 2016 - 15:23 #16
#14 Det er nu ikke korrekt. Du har netop ikke logget ind med din gamle nedlagte profil. Du har fået en ny - derfor var den tom. Hvis du havde logget på med din profil som du nedlagde, ville du havde hele din historik :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 15:32 #17
Kan det passe at man, stadig, skal afmelde dit eget spørgsmål for at slippe for kommentarer?
Kan man ikke lukke for kommentarer?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 15:34 #18
#16
Ved oprettelse skal man vil aktivere sin profil via link som i det gamle eksperten?
Man skal vel også vælge et brugernavn?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 15:38 #19
Desuden klikkede jeg ikke på opret bruger, men på login
Avatar billede Dan Nim Seniormester
02. juni 2016 - 16:07 #20
Du har ekstraordinær fået åbnet din lukkede profil igen, og dermed er din historik tilbage. Dit niveau er, ligesom alle andre, stadig nulstillet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 17:43 #21
#20
Jeg takker og bukker :)