Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juni 2016 - 12:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FaceBook gruppe oprettet helt "forkert" eller hvad ?

For længe siden oprettede jeg denne FB gruppe "Shalom".

Åbenbart "forkert" ? ! ?

For folk kan, åbenbart, ikke melde sig ind - Lige som en "almindelig gruppe".

(Jeg har før oprettet 2 grupper, hvor man godt kunne melde sig ind)

Så, ja - jeg ved ikke hvad jeg har gjort galt !

Hvorfor kan folk ikke blive medlem af "Shalom" ?

De kan godt "like".

Men ingen medlemmer, åbenbart ..

Kan man ændre på indstillingerne ?

Eller hvad ?

https://www.facebook.com/Shalom-156326431192718/?ref=aymt_homepage_panel
Avatar billede Slater Ekspert
03. juni 2016 - 20:08 #1
Du har oprettet en Page, ikke en Group. Pages kan kun likes og ikke joines.

Ifølge facebook support kan man ikke ændre en side til en gruppe, så du har kun muligheden at lave en ny gruppe og bede folk melde sig til den.
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. juni 2016 - 21:31 #2
T*A*K - Slater - Så ved jeg da det ...