Avatar billede Proboss18 Novice
06. juni 2016 - 19:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få adgang til min ekstern harddisk

Hej jeg kan ikke få adgang til min ekstern harddisk

Når jeg klikker på D:/ for at åbne min eksterne harddisk (HD) popper der et vindue op med teksten:"Placeringen er ikke tilgængelig adgang nægtet

Når jeg sætter den til min computer med windows 10 for jeg :"Placeringen er ikke tilgængelig adgang nægtet

den eksterne harddisk køre USB 3 min computer her kun USB 2 men det har altid virkert

nu kommer det sjove hvis jeg sætter usb hardisken til mit tv som har usb 3
virker den

hvad kan jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2016 - 20:58 #1
Har du set efter under Diskhåndtering hvilket drevbogstav disken har?
Avatar billede store-morten Ekspert
06. juni 2016 - 22:42 #2
Fra: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1309247951

Sådan opsætter du USB-optagelse
Når du har sikret dig, at dit faldskærms-Tv understøtter USB-optagelse og du har fået fat i en USB-harddisk, skal du opsætte Tv?et. Det skal kun gøres første gang og er relativt simpelt. Du skal først sikre dig, at du modtager digitale kanaler (læs eventuelt vores guide her).

1. Tilslut USB-harddisk til Tv?ets USB-indgang (der er typisk 2-3 USB-indgange)
2. Harddisken skal nu formateres og du skal være opmærksom på, at alt indhold på den slettes. Harddisken kan også kun bruges sammen med Tv?et.
3. Enten foreslår Tv?et selv, at du formaterer harddisken eller også skal du vha. ?menu?-knappen på fjernbetjeningen gå ind i menuen og vælge opsætning af USB-optagelse (eller noget tilsvarende).
Avatar billede Proboss18 Novice
08. juni 2016 - 15:07 #3
Hej j1939
har været inde og kigge på bogstavet det er D
Avatar billede Proboss18 Novice
08. juni 2016 - 15:10 #4
Det er ikke fordi jeg skal optaget på disken jeg kan ikke se disken på min pc men kan godt se indholdet på mit tv når jeg sætter det til der
Avatar billede store-morten Ekspert
08. juni 2016 - 16:36 #5
Har du læst #2

Når disken har været tilsluttet dit tv, og formateret der til, kan den ikke længere læses af din pc.
Avatar billede Peter Praktikant
02. september 2016 - 15:39 #6
Det har ikke noget med det at gøre.
Jeg har nøjagtigt samme problem, og det skete efter en stor opdatering til Windows 10 (Anniversary Update), hvor mange klagede til Microsoft.
Jeg har endnu ikke hørt om flere, der har netop dette problem, og jeg ved ikke selv, hvad jeg skal stille op med det.
- Jeg har en anden harddisk, der virker fint (efter opdateringen). Og den harddisk, der ikke fungerer mere (på min stationær), fungerer fint på min bærbar, hvor jeg endnu ikke har opdateret til Anniversary.
Avatar billede Proboss18 Novice
21. september 2016 - 11:04 #7
Hej

Det der sker er at min eksterne hardisk ikke virker nå jeg sætter den til min pc jeg har både windows 7 og 10 men virker ingen steder jeg sætter den til og det ser ud til at den installere hardisken men kommer frem med den ikke kan finde / læse drev

det underlige er når så jeg sætter den til mit nye tv så virker det fint kan man rekonfic usb 2 eller er alle data tabt