Avatar billede j_bourne Juniormester
09. juni 2016 - 13:48 Der er 1 løsning

Jetdrive 350 sd memory

Hej

Jeg har netop købt ovenstående micro SD-kort fra jetdrive til min macbook pro retina mid 2012. Jeg vil meget gerne have det til at køre både i mac OS (ELCapitan) og i bootcamp (Windows 10). Er det mon muligt?
Jeg har sat kortet i, men synes ikke at det dukker op. I finder har jeg følgende tre muligheder under 'devices' i menuen til højre: Andreas's macbook (mit HDD), Remote disc (hvad er det iøvrigt?) og Bootcamp.
Jeg har set videor af fold der formaterer vha. disk utility. Herinde finder de SD kortet og 'eraser'. I min disk utility under internal finder jeg Apple SSD SM256E Media, som er opdelt i bootcamp og Macintsh HD - som vel er mit HDD?

Problemet ligger vist i at min mac ikke registrer kortet..?
Hvad kan jeg i så fald gøre om? Jeg har vendt det med mærket opad, som set i andre videoer.
Avatar billede j_bourne Juniormester
09. juni 2016 - 14:07 #1
Ok, jeg støvsugede indgangen i min mac og den kortet er nu registreret, så mit spørgsmål er bare om jeg skal formattere og i så fald til hvilket fomat, hvis jeg ønsker at bruge kortet i både bootcamp og mac os..?