Avatar billede jblau Praktikant
10. juni 2016 - 23:55 Der er 2 kommentarer

Serveren blev iike fundet

får hele tiden beskeden :Serveren blev ikke fundet
Det sker oftere og oftere-har forsøgt at downloade et program-skulle være gratis-men når eller inden man kommer til at præsentere / løse problemet er det pludselig noget med licens og betale ? (Paretologic Pc health advisor )hvad gør jeg-?
Jette
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. august 2016 - 08:27 #1
Hej, Jette.

  Jeg faldt lige over din tråd - jeg ved ikke om den stadig er aktuel?
  Jeg har brug for at vide i hvilken sammenhæng, du får beskeden "Serveren blev ikke fundet"? Det eneste, det fortæller lige nu er, at et eller andet program på din PC forsøger at foretage sig et eller andet ud mig en eller anden server på internet, så der er brug for lidt mere fyld.
  Det er helt normalt, at de såkaldte "hjælpe-programmer" laver en diagnose af din PC, og jo som regel finder en BUNKE ting, som helt klar skal udbedres (iflg. dem, i det mindste), og så kræver betaling for rent faktisk at forsøge at gøre noget. Skrot programmet, det vil i bedste fald have minimal gavn, i værste fald kan det skade.

De bedste hilsner
Avatar billede jblau Praktikant
03. august 2016 - 20:55 #2
Hej tak for dit svar
Det har ,når jeg tænker over det ,ikke været så slemt på det sidste-kan det være fordi jeg simpelthen har haft for mange antivirus programmer-jeg startede med McAffee og super anti Spyware-det var åbenbart ikke nok, så blev jeg anbefalet AVG-den hjalp lidt-så installerede jeg Windows 10 og  Sup.anti Spy udløb, og nu har det som sagt ikke været så slemt-ved ikke om det er et tilfælde, ? Siden kommer ofte op lige når jeg starter PCén, jeg  kan ikke åbne mine programmer før der er gået 5-10 min-frustrerende.Så sker det igen, hvis jeg ikke bruger computeren et stykke tid.