Avatar billede SommerFyr Seniormester
11. juni 2016 - 10:41 Der er 1 løsning

hjælp til SSL Lets Encrypt på Windows Server 2008 R2

Hej så kom man tilbage på eksperten. og der er godt nok sket lidt :)
Når men jeg et lille problem med Lets Encrypt på windows server 2008 R2
som jeg håber en kan hjælpe mig med here inden.

Jeg er i gang med at få min server til at køre med ssl fra Lets Encrypt og det gå også lige til jeg oprette nummer to så gå det hele i stykker
jeg bruger https://github.com/Lone-Coder/letsencrypt-win-simple til at oprette min ssl certifikat og når man oprette alle på host så er det kun det sidste ssl certifikat der virker alle andre er lave op til sidste og når jeg så manual gå ind og rette dem så laver den også dem om til det sidste af dem jeg vælger

Så håber jeg kan finde en person her inde som har prøve at sætte Lets Encrypt op på windows 2008 R2 som kan fortælle mig hvad der skal laves om eller hvad jeg måske gør forkert..
Avatar billede SommerFyr Seniormester
14. august 2016 - 17:03 #1
Når det lader ikke til der er folk på exp der kan hjælpe så jeg lukker det ned.