Avatar billede jamastgrand Novice
14. juni 2016 - 22:27 Der er 3 kommentarer

der opstod en uventet fejl

Hej
Nu har jeg forsøgt et utal af gange at få min airport express til at virke på min iPhone 5s

Airporten er aktiv og lyser grønt.
Men hver gang jeg skal oprette den på min iPhone opstår der en uventet fejl.
Ved ikke hvad der er galt. Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juni 2016 - 12:40 #1
prøv at slukke telefonen helt ned - der kan hænge en programstump, der generer.
Avatar billede jamastgrand Novice
18. juni 2016 - 18:54 #2
Det har jeg gjort mange gange
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juni 2016 - 19:15 #3
Så er der den kedelige vej. Kontakt Apple support https://support.apple.com/da-dk