Avatar billede Brylle Novice
15. juni 2016 - 10:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Besvær med Thunderbird

Vil i godt hjælpe mig? Jeg har Thunderbird mail. På en eller anden dum måde er jeg kommet til at slette ALT, hvad der står i venstre side på e mail siden. D.v.s. e-mail adresser, Spam, Sendt mail m.m. Vil i fortælle mig, hvor jeg henter den rubrik igen?
På forhånd tusind tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Christel
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2016 - 10:50 #1
Mener du listen over mapper, der normalt er ude til venstre?

I så fald, mig bekendt er den eneste måde at skjule den, at trække den ind til at være 0 bred. Hvis det er sket, kan du bare trække den ud igen, ved at holde musen over venstre kant af Thunderbird-vinduet, så det bliver blåt, og trække det til højre.

Hvis listen er der, men bare er tom, kan den f.eks. være slået til favoritvisning mens du ingen favoritter har. I så fald kan du vise alle i menuen Vis > Mapper > Alle.

Hvis det er noget helt andet, må du meget gerne beskrive det lidt mere.
Avatar billede Brylle Novice
15. juni 2016 - 11:01 #2
Hej Slater

Du er min redningsmand. Da jeg læste "mapper" kiggede jeg efter det, og ja, det virker. Jeg klikkede Vis - Mapper - Alle. Nu er det hele der igen.

Stort knus  til dig.

Med venlig hilsen
Christel