15. juni 2016 - 19:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

emailadresser linker forkert

Jeg samler mine email adresser og kører dem gennem "Outlook".
MEN når jeg klikker på et link med en email adresse åbner et vindue med browseren Chrome, i stedet for vinduet med en ny email, hvor den linkede email adresse står i feltet "Til".
Kan nogen fortælle mig hvad der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2016 - 19:37 #1
lyder som om dit standard program til mail er blevet ændret til chrome - det kan selvfølgelig ændres i Kontrolpanelet - alt afhængig af styresystemet
15. juni 2016 - 20:44 #2
Jeg takker Thomas S. Dit forslag løste mit problem.
I øvrigt kører jeg Windows 10.