Avatar billede Andersbj85 Novice
18. juni 2016 - 10:13 Der er 2 kommentarer

Findes dette produkt

Hej er det muligt at købe et eksternt cd-rom/dvd-rom drev man kan slutte til en bærbar computer f.eks. bare via. USB.

Tanken var at man så kunne lade være med at købe en PC med dette, men stadigt benytte sine gamle spit mv.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juni 2016 - 10:20 #1
Avatar billede eurositi Ekspert
18. juni 2016 - 14:16 #2
Der findes jo også værktøjer til kloning af CD/DVD-diske på virtuelle diskdrev (eller bare på en ekstern harddisk eller USB-stick.
Her er en gammel klassiker:
http://www.makeuseof.com/tag/create-disk-images-mount-virtual-drive-windows/