Avatar billede werty Novice
20. juni 2016 - 20:39 Der er 2 kommentarer

vista problemer

Hej
Jeg har en ældre stationer pc Compaq som har kørt godt i mange år
men efter at de automastiske opdateringer til vista er stoppet er den
begyndt at drille.
Har i januar lavet total genstart som fik den til at køre normmalt,
men her i går installerede jeg AVG virus programmer som før har
haft uden problemer men nu er procesliniere, tekster i vinduer,
og en del på nettet i XP .
Jeg ville så prøver at gå tilbage til systemgendannelse men der er ikke
oprettet nogen punkter efter total genstart.
HVORDAN KOMMER JEG TILBAGE TIL VISTA IGEN.

mvh p.h
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2016 - 21:24 #1
vista kan ikke blive til xp.
allerhøjst er dit skrivebordstema blevet ændret.

det findes i kontrolpanelet i start menu.
Avatar billede werty Novice
22. juni 2016 - 23:10 #2
Jeg kan godt finde start menuen i kontrolpanelet, men det giver ingen
løsning håber i vil give en beskrivelse af hvordan jeg får  skrivebordstemaet
i vista tilbage ( jeg er ikke så dus med ændringer i styresystemerne),

mvh werty