Avatar billede petersen7913 Forsker
21. juni 2016 - 11:21 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Unsubscribe værktøjer - virker de og hvilke?

Lige nu er jeg blevet ramt af Twoo :(

Jeg tror det er via min FB profil, men hvordan s.... kommer jeg af med ... (grimt ord) igen?

Et 'unsubscribe' link leder til hjemmesiden - hvor jeg skal logge ind for at unsubscribe - men jeg har ikke slev oprettet profilen.

Og jeg ved godt at jeg lige skal se min FB profil efter ;) og generelt ha ryddet op i div. passwords - gab kedsommeligt men nødvendigt.
Avatar billede kurtba Ekspert
22. juni 2016 - 00:38 #1
Når folk klager på Trustpilot anmoder de om, at man henvender sig til dem på en bestemt mailadresse, hvorefter de vil sørge for at slette pgl.
Om det er rigtigt eller forkert skal jeg lade være usagt.
https://dk.trustpilot.com/review/twoo.com
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2016 - 06:04 #2
ved at klikke unsubscribe links, risikerer man at klikke på et link man aldrig skulle ha gjort! derfor gør jeg aldrig noget
Avatar billede petersen7913 Forsker
22. juni 2016 - 07:45 #3
Tak for det.

Sidewave - ja det er jo endnu en fælde :(