Avatar billede IT_Manag Juniormester
22. juni 2016 - 13:33 Der er 2 løsninger

Ring konfigurator

Hej Eksperten,

Vi er et firma, som sælger smykker i alle afstøbninger. Vi er pt. på udgik efter en ring designer, som skal køre via en webbrowser. Der findes forskellige løsninger til dette. Option 1, er at bygge sin egen grafik engine som understøtter dette. Option 2, købe sig til et produkt der allerede findes.

Når jeg kigger på diverse tyske hjemmesider, så ligner det, at der er en synergi i måden de har bygget siden/hvilken engine de bruger, der genererer denne grafik.

Mit spørgsmål, kan nogen af jer på eksperten finde frem til, hvilken engine der er blevet brugt på disse 3 hjemmesider, da det ligner det samme tilnærmelsesvis. Jeg tvivler på, at de har egetudviklet sådan en engine til +1000 programmørtimer.

De omtalte links:
http://www.saintmaurice-trauringe.de/designer/trauringdesigner.php?lang=en

http://www.konfischerator.de/konfigurator.php

http://konfigurator.gerstner-trauringe.de/

På forhånd tak og god dag.
Vh. Kim
Avatar billede egonspock Seniormester
22. juni 2016 - 14:05 #1
Sidst jeg kiggede på den slags ville det koste i omfanget 4-600.000 incl. mobilapps at udvikle, så det vil være interessant at høre om der er nogen, der kommer med en standardløsning. Men det kan sagtens være at firmaerne der har haft råd til at gøre det selv, for det er i hvert fald ikke identiske løsninger.
Avatar billede IT_Manag Juniormester
19. juli 2016 - 14:44 #2
Tak for svar egonspock, det er også det samme jeg har hørt.
Det ligner bare at der ligger en engine bag, der tilnærmelsesvis er den samme.

Jeg markerer dig som løsning nu ingen andre har svaret :)