25. juni 2016 - 13:22 Der er 2 kommentarer

Mangler Windows XP Ethernet-controller

Hej,

Jeg har denne computer, hvor windows xp er geninstalleret.
Alle drivere er blevet slettet.. Jeg har brugt noget som hedder SlimDrivers, og har fået installeret de fleste drivere. Jeg mangler blot en driver som hedder: "Ethernet-controller".
Jeg kan oprette forbindelse til et trådløst-netværk, men når jeg åbner internet explore, så vil den kun oprette forbindelse til de foretrukne sider.
Sider F.eks. som google, vil den ikke oprette forbindelse til.
Er det begrundt af at Ethernet driveren mangler?
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2016 - 14:47 #1
windows xp ? for en pc har du ?

kan den ikke køre med noge  nye Support til Windows XP er ophørt
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. juni 2016 - 19:35 #2
Jeg krydslinker lige til spørgsmålet, hvor du stillede samme spørgsmål, men lagde hardware ID: http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1009593?k=8223819