Avatar billede Legolover24 Praktikant
27. juni 2016 - 21:51 Der er 2 kommentarer

Hjælp Pop Op Vinduer!!!!!!!!!

Hej jeg har lige fået en asus ROG bærebar og da jeg fik den havde den automatisk mcafee (antivirus pogram) Men lige pludselig så var prøveperioden udløbet, og lige da det skete begynde Steam (Et kendt pogram hvor man kan downloade spil) at vise pop op vinduer og reklamer med nye faner. Og ovenikøbet også lyde til reklamerne.
men så købte jeg antivirus programmet tilbage men det virker ikke.

Jeg er bange O_O

Please hjælp mig jeg ved ikke hvad det er der er galt med Steam og pogrammet!!!
Avatar billede f-arn Guru
28. juni 2016 - 10:32 #1
Hej :)

Hent Xplodes AdwCleaner, og gem den på dit Skrivebord.

Luk alle åbne programmer :exclamation:

Deaktiver dit sikkerhedprogram, mens du kører den !!!

Start AdwCleaner, tryk på "Scan - lad den scanne og klik så på "Clean"

Mht.: Vista/Windows 7/8 og 10 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.

Programmet vil automatisk genstarte PCen, og åbne en logfil som du skal kopiere herind i næste indlæg.

Logfilen kan også findes her: C:\AdwCleaner[S0].txt

------

Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her

eller her

Installer programmet - fjern flueben ved - ?Aktiver gratis prøversion af Malwarebytes.?
Herefter trykker du på - ?Update now? - knappen.
Når det er færdig, går du op i Settings - ?Detection and Protection? - Og sætter flueben ved - ?Scan for rootkits.?
Under Settings - ?Detection and Protection? - ?Non-Malware Protection? - ?PUP? skal den sættes til ?Treat detections as malware?
Gør det samme for ?PUM?
Derefter - Tryk på ?Scan? knappen, sæt flueben ved "Threat Scan" - Tryk så på ?Scan now? knappen.

Efter scanningen popper der en boks op, hvor du trykker på ?Quarantine All? , derefter tryk på ?Export Log?

Hvis der ikke bliver fundet noget, gemmer du bare loggen. Giv loggen et navn, og gem den på Skrivebordet som en Txt fil.

Lad så malwarebytes genstarte, hvis nødvendigt.

Send så loggen fra malwarebytes herind.

---

Hjalp det :?
Avatar billede f-arn Guru
28. juni 2016 - 10:41 #2
Vi prøver lige sidste del igen - softwaren rettede i vejledningen :(

Hent "Malwarebytes' Anti-Malware" her

eller her

Installer programmet - fjern flueben ved - "Aktiver gratis prøversion af Malwarebytes."
Herefter trykker du på - "Update now" - knappen.
Når det er færdig, går du op i Settings - "Detection and Protection" - Og sætter flueben ved - "Scan for rootkits."
Under Settings - "Detection and Protection" - "Non-Malware Protection" - "PUP" skal den sættes til "Treat detections as malware"
Gør det samme for "PUM"
Derefter - Tryk på "Scan" knappen, sæt flueben ved "Threat Scan" - Tryk så på "Scan now" knappen.

Efter scanningen popper der en boks op, hvor du trykker på "Quarantine All" , derefter tryk på "Export Log"

Hvis der ikke bliver fundet noget, gemmer du bare loggen. Giv loggen et navn, og gem den på Skrivebordet som en Txt fil.

Lad så malwarebytes genstarte, hvis nødvendigt.

Send så loggen fra malwarebytes herind.

---

Hjalp det :?.