Avatar billede Hakan Novice
27. juni 2016 - 22:47 Der er 1 løsning

Sporings del til en stationære pc?

Hej

Jeg har en selvbygget stationære computer derhjemme og vil gerne tilføje en eller anden slag "tracking device" del inde i computeren som er trådløst og som virker selvom computeren ikke er tændt, til hvis der nu skulle ske noget. Jeg vil gerne spørge jer om det er noget i kender til og hvis i kender til det så om man kan købe det hos her.

Håber i kan hjælpe

Venlig hilsen En nybegynder til IT som Ineresterer sig for det.
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. juni 2016 - 00:11 #1
google  gsm tracking device

Nu er en metalkasse som et PC kabinet ikke optimalt til GSM signaler - jeg formoder du ikke er intereseret i at montere en stor synlig antenne udvendigt på kabinettet.