Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
01. juli 2016 - 22:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Schedular vil IKKE starte msaccess.exe !!

Hvad sker der for min schedular under WS 2012 R2?? Først kan den ikke finde mit p:-drev. Nu vil den slet ikke køre MSACCESS.EXE!! Den kører fint, hvis kun bruger skal være logget på. Resten af DOS-batchjob, hvor jeg kører MSACCESS.EXE virker UPÅKLAGELIGT!! Men ikke, hvis jeg kører "Kør selvom bruger ikke er logget på". Jeg får spat! ALT virkede med 2008
Avatar billede martens Guru
01. juli 2016 - 23:53 #1
Har du valgt  "Run with highest privileges" ?
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
02. juli 2016 - 15:51 #2
Ja - "desværre"..
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
02. juli 2016 - 21:30 #3
Spg er flyttet til http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1011536, fordi det måske er forkert kategori her. Måske er det et Access-problem.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
04. juli 2016 - 15:28 #4
Tænk, nu kører det hele upåklageligt, UDEN JEG HAR ÆNDRET NOGET!! Det skaber liiige en vis usikkerhed, må man sige.