Avatar billede Boddicker Seniormester
04. juli 2016 - 02:56 Der er 5 kommentarer

Navn til hjemmeside

Hej

Jeg leder efter inspiratiom til et hjemmesidenan der skal omhanhdle Wordpress-og Joomla sites, der kan rates. Selvfølgelig også være reviews, competetions etc.

Mbh

Jesper
Avatar billede Boddicker Seniormester
04. juli 2016 - 02:59 #1
Og det er danske folk der srår bar, og lavet til danskere
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
04. juli 2016 - 04:50 #2
uden at ligge sig fast på hvilke cms det omhandler kunne dette være hurtige bud
cms_rates.dk
cms_info.dk
cms_discussions.dk
så kan der altid komme flere cms'er til senere
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2016 - 08:06 #3
Underscore er ikke et tilladt tegn i domænenavne. Bindestreg er.
Avatar billede Boddicker Seniormester
04. juli 2016 - 09:52 #4
Det skulle gernre være lidt catsy som en lokalt telesselskab har logoet "THYfonen"
Avatar billede StigUlriksen Juniormester
05. juli 2016 - 09:32 #5
Der findes en del domæne generatorer på nettet. Du indtaster nogle få nøgleord, og generatoren giver dig en række forslag. Der kommer ofte forslag, som man aldrig selv ville have fundet på.

Prøv f.eks. denne generator der er på dansk http://www.internetplads.dk/78/