Modtager ikke en mail, når jeg skal nulstille mit Apple id
Mit apple-id er blevet låst af sikkerhedsmæssige årsager. Når jeg vælger "lås op via e-mail", kommer det frem, at den er sendt, men jeg modtager ikke noglen e-mail. Hvorfor gør jeg ikke det? Hvad kan jeg gøre? Hjææælp!
Første tanke - hvor får du meddelelsen? - er du sikker på den er fra Apple, eller kunne det være en fup-besked?
Anden tanke - har du skiftet mailadresse, siden du oprettede din Apple ID? - i så fald kan mail´en jo havne et sted, du ikke længere har adgang/bruger.
Er mail adressen du bruger, den samme som den den der indgår i dit Apple ID ? Det er den mailen er sendt til og ikke får.
Jeg gætter på at det haster med dit Apple ID, så jeg kan foreslå du opretter en Gmail konto. Det er nemt og hurtigt. Gmail fordi Apple vil sende en mail til den hvis du bruger dette link til Apple: iforgot.apple.com Der kan du låse din konto op, gendanne den eller lave et nyt ID Det skriver Apple i hvert fald, men jeg har ikke selv prøvet. Held og lykke og skriv hvordan det går.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.