04. juli 2016 - 19:02 Der er 2 kommentarer

Modtager ikke en mail, når jeg skal nulstille mit Apple id

Mit apple-id er blevet låst af sikkerhedsmæssige årsager. Når jeg vælger "lås op via e-mail", kommer det frem, at den er sendt, men jeg modtager ikke noglen e-mail. Hvorfor gør jeg ikke det? Hvad kan jeg gøre? Hjææælp!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. juli 2016 - 20:47 #1
Første tanke - hvor får du meddelelsen? - er du sikker på den er fra Apple, eller kunne det være en fup-besked?

Anden tanke - har du skiftet mailadresse, siden du oprettede din Apple ID? - i så fald kan mail´en jo havne et sted, du ikke længere har adgang/bruger.
Avatar billede BPA Seniormester
04. juli 2016 - 21:13 #2
Er mail adressen du bruger, den samme som den den der indgår i dit Apple ID ?
Det er den mailen er sendt til og ikke får.

Jeg gætter på at det haster med dit Apple ID, så jeg kan foreslå du opretter en Gmail konto. Det er nemt og hurtigt.
Gmail fordi Apple vil sende en mail til den hvis du bruger dette link til Apple:
iforgot.apple.com
Der kan du låse din konto op, gendanne den eller lave et nyt ID
Det skriver Apple i hvert fald, men jeg har ikke selv prøvet.
Held og lykke og skriv hvordan det går.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester