Avatar billede Boddicker Seniormester
05. juli 2016 - 02:17 Der er 8 kommentarer

Picture-rating syste

Hej

Jeg leder efter et script, widget eller plugin, der kan vise et billede og give det karakter, hvor efter det hopper videre til det næste billede.

Eksempel: http://www.rankmyphotos.com/index.php
Eller. Ratemypoo.com (Advarsel.. Den er naaaasty.) ?

På forhånd tak for hjælpen. ?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2016 - 02:22 #1
bruger du allerede et CMS?

Hvis ja - hvilket?
Avatar billede Boddicker Seniormester
05. juli 2016 - 02:40 #2
Undskyld min uvidenhed,men hvor kan jeg kigge efter det?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2016 - 02:56 #3
Du maa vel vide om du har haandskrevet hele sitet i PHP eller om du har installeret i CMS og saa tilrettes diverse templates og plugins.
Avatar billede Boddicker Seniormester
05. juli 2016 - 03:10 #4
Jeg har hotel hos Surftown. De har et en 1-tryks system, så man blot trkke der, så var Wordpress installe

Themaet blev installeret for mig.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2016 - 03:24 #5
Saa du bruger WordPress og skal derfor have et picture rating system til WordPress.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2016 - 03:25 #6
Jeg kender ikke noget til WP, men google paa:
  wordpress picture rating
finder en del.

Og i morgen dukker der sikkert nogle op med egne erfaringer med nogle af dem der kan anbefale noget.
05. juli 2016 - 13:49 #7
HEJ Arne V,

Det her har intet med bruger Boddicker at gøre, hvlket jeg inderligt undskylder, men jeg kan ikke finde en anden (mere intelligent) måde at gøære det på.... UNDSKYLD..

Men er DELPHI gruppen nedlagt  ?  Jeg kan ikke finde den eller er den flyttet over i gruppen ANDEN PROGRAMMERING ?

Kristian
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juli 2016 - 14:41 #8
Du skulle nok have stillet et nyt spm. i kategorien "Om Eksperten".

Men ja - Delphi kategorien er merged ind i anden programmering kategorien.