Avatar billede ea1 Novice
05. juli 2016 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Slette genveje

Jeg har opdateret til win 10. I forbindelse med flytning af i tusindvis af billeder er der opstået lige så mange genveje i mit fotobibliotek.
Findes der en måde at slette dem på, så jeg ikke behøver at åbne hver enkelt mappe?
Avatar billede anedi Ekspert
05. juli 2016 - 15:18 #1
Man kan søge (Ctrl+F) efter "shortcut" og herefter slette alle på en gang.

Hvis shortcuts ligger i underliggende mapper i et samlet fotobibliotek tror jeg ikke du kommer uden om at åbne dem enkeltvis.

Vh
Anedi
Avatar billede ea1 Novice
05. juli 2016 - 20:31 #2
Det var trist. Der er flere tusinde.
VH
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2016 - 07:56 #3
Når du søger, skal du bare markere "alle undermapper" så gennemgår den...ja...alle undermapper :)

Du kan også søge efter *.lnk (som er udvidelsen til shortcuts) - eller alle filer som fylder mindre en 5 KB