Avatar billede 1Dorte Guru
09. juli 2016 - 21:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tabt skrue - kan ikke finde gevind

Min bærbar pc har tabt en lille skrue, som sad i hjørnet. Jeg har skruen, men gevindet er forsvundet, så skruen ikke kan sidde fast. Det betyder, at computeren gaber lidt.

Kan man skrue alle skruer af? Eller har vi så bare en pose løse dele?

Hilsen
Dorte
10. juli 2016 - 00:26 #1
Du skal formentligt skrue mere end én mere skrue af for at den falder fra hinanden. Sikkert reelt mange. Så jeg tror godt du kan flytte en anden skrue dertil - hvis det får den til at gabe mindre.
Avatar billede 1Dorte Guru
10. juli 2016 - 11:17 #2
Mit problem er, at jeg ikke kan få en skrue i, da der ikke er noget gevind, skruen kan få fat på.
10. juli 2016 - 11:39 #3
Jeg tænker at gevindet er ødelagt og så er det svært at gøre noget med en skrue - i hver tilfælde så længe du er sikker på at du bruger en skrue der burde passe.

Så må du bruge lidt lim i kanterne til at få det holdt sammen igen.