Avatar billede Reeex89 Juniormester
26. juli 2016 - 08:34 Der er 3 kommentarer

Ændre / Fjern gammelt apple-id.

Jeg har fået et problem med både min ældre Iphone 4s og Min Ipad 4.

Den Apple-id, som begge enheder er oprettet med kan jeg ikke få adgang til mere, da selve id'et er "slået fra". Den mail der er brugt til at lave den, blev hacket og derved kunne jeg ikke få adgang til email kontoen hverken igennem sikkerheds spørgsmål eller andet. Der er chance for selv apple id'et er blevet hacket, da den fødselsdag dato, som jeg havde angivet da jeg oprettede den, ikke er den samme mere. Hvordan kan jeg ændre id'et? Har prøvet at gendanne iphone fra fabriksindstillinger, men den vil stadig havde adgangskoden til det apple-id, som jeg ikke har. Hvordan kommer jeg uden om det? Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2016 - 08:52 #1
Du skal "bare" log ud af dine ting
https://support.apple.com/da-dk/HT203983
Avatar billede Reeex89 Juniormester
26. juli 2016 - 14:50 #2
Det fungere ikke, da den stadig kræver at jeg logger ind/af find min ipad/iphone :/
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2016 - 14:58 #3
Så er du nok nød til at kontakte Apple eller gå i en Humac for at få det fikset.
Når vi skal åbne for en Iphone skal vi altid have regningen med, og (hvis ikke den kan ses på regningen) Imei-nummeret