Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2016 - 20:54 Der er 9 kommentarer

Gaming computer 10000 kr

Jeg tænker på at få en gaming computer men ved ikke om jeg vil have den men vis jeg vil så skal den koste 10000 kr og jeg skal selv købe delene har i nogle ideer til dele?
Den skal være rimelig god i grafikken og skal nok have 4-5 tb og skal kunne trække team fortress 2 og minecraft og andre spil fra steam den skal også kunne klare livestream og vis man kan få lys i så må den også det håber i kan hjælpe på forhånd tak :D
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2016 - 10:56 #1
Intet hjælp?
Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
02. august 2016 - 20:28 #2
Du kan få en pc meeeeget billigere... Ingen grund til at bruge 10000 på en pc. Du kan få en computer til 6000 måske som kan trække alle de nyeste spil.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2016 - 09:49 #3
Men vis man også vil livestreame og der skal være meget plads og grafikken er god er 6000 så nok?
Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
04. august 2016 - 19:14 #4
skulle jeg mene. du kan evt se nogen videoer med hjælp til dele. du skal ihvertfald op i en i7 processor hvis du vil streame imens du spiller store spil
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2016 - 19:23 #5
Ok hvilke videoer kan du anbefale?
Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
04. august 2016 - 19:31 #6
hm, har ikke rigtig nogen videoer at anbefale.. prøv at search lidt selv på nettet og se hvad du kan finde :)
Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
05. august 2016 - 00:34 #7
skal du også have skærm tastatur og mus?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2016 - 10:03 #8
Ja det skal helst være med lys i og den skal værre god at holde på vis man har en lille hånd og den skal værre billig
Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
06. august 2016 - 00:50 #9
okay. så kan vi vel godt komme op i de 10000 hvis det skal høre med. men se nogen videoer med hjælp til hvilke dele du skal have, så skal du nok komme godt kørende med en vild pc som kan trække det nye. :)