Avatar billede Birgitte Praktikant
03. august 2016 - 18:22 Der er 3 kommentarer

iPhone 5S: uønsket pop-up besked

Beskeden "Vil du aktivere automatiske downloads på denne enhed?" bliver ved med at dukke op på skærmen af min iPhone 5S. Man kan vælge "annuller" eller "OK" - men beskeden popper op igen kort tid efter uanset valget.

Vælges "OK" åbnes "iTunes & App Store" under indstillinger. Hvis jeg forsøger at ændre på noget, rykker sliderne automatisk tilbage, hvor de var før.

Jeg har opdateret til iOS 9.3.3, men det har ikke ændret på problemet.

På forhånd tak for jeres gode indspark.
Avatar billede stjans Guru
04. august 2016 - 09:56 #1
Avatar billede Birgitte Praktikant
04. august 2016 - 13:30 #2
Tak, men hvis jeg ændrer på indstillingerne, så rykker de automatisk tilbage igen.
Avatar billede stjans Guru
04. august 2016 - 13:42 #3
Så synes jeg du skal prøve Apple Support...