Avatar billede tor Praktikant
04. august 2016 - 22:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opstartsproblem

Aktiveret windows 10 pro på lenovo sl510.
Gik umiddelbart fint. Da jeg så ville åbne den dagen efter går alt som det skal, taster korrekt adgangskode, og i stedet for at åbne går skærmen bare i sort, musepil dog synlig.
Skal jeg ind i BIOS? Og gøre hvad?
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2016 - 08:50 #1
Du kunne prøve at trykke på Windows-ikonet +P (altså på tastaturet) og se, om du kan ændre skærmindstillinger (det kunne være, at Computeren har fundet flere skærme..selfvom jeg ikke helt tror på det)
Ellers kan du prøve at starte op i fejlsikret tilstand (i sted for at logge på, hold "skift"-knappen nede mens du trykker på genstart, så bør maskinen starte op i fejlsikret tilstand
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2016 - 11:02 #2
prøv at slukke din router, og log så på.
windows har en fejl så den laver sort skærm når der er internet