Avatar billede Slettet bruger
05. august 2016 - 19:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sort Skærm m curser efter CCleaner

Hej.

Efter jeg har brugt Ccleaner til at  "DrevRens overskriv free space på HD een gang, oplever jeg, at min nyinstallerede windows 10 starter op med sort skærm, hvor jeg kan se curseren. Jeg får desuden "pausebilledet", men når jeg vil logge på windows 10, følger der som sagt sortskærm med curser. Nogen, der har oplevet lignende, og opnået almindelig opstart af windows 10?

Mvh

Mimerbenz63
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2016 - 19:51 #1
lav en boot-cd/usb fra en anden windows-maskine med mediacreationtool. Boot på den, og få din windows til at reparere sig selv. Du har nok sat ccleaner til at rydde for meget, så enkelte vigtige filer/drivere gik i udu.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2016 - 19:57 #2
Mange tak for hurtigt svar.

Maskinen booter nu pludseligt almindeligt og normalt op igen, så holder lige øje et par dage. Eller vender jeg tilbage, Claes57
Avatar billede claes57 Ekspert
05. august 2016 - 20:26 #3
Win har selv opdaget at noget manglede, og vendt tilbage til sidst fungerende tilstand. Den redder os alle ind i mellem.