Avatar billede Leif Praktikant
07. august 2016 - 10:07 Der er 3 kommentarer

Crome Cast

Jeg har brugt en CromeCast et stykke tid. Så den er konfigureret og jeg kan streame til den.
Pludselig en dag kan jeg ikke få kontakt til den længere.
Jeg har prøvet reset-knappen. Der sker det samme. Jeg kan ikke finde nogen CromeCast-enheder. Hvor er den blevet af?
Jeg har ellers ikke ændret nogen indstillinger - hverken på fjernsynet eller pc'en.
Jeg streamer for det meste fra en Surface tablet med Windows 10 og med en Google Crome browser.

Leif
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2016 - 16:07 #1
på tv (i hvert fald mit), kan man via remoten vælge input-source. Og der vælger jeg så den hdmi-port, chromecast sidder i. Der skal så komme et billede, hvor der nederst står navn ig pin på enheden. Hvis der ikke gør det, så er den død.
Avatar billede Leif Praktikant
07. august 2016 - 16:50 #2
Forslaget lyder fornuftigt, men måske bruger jeg en for billig Sony fladskærm.
Jeg kan i hvert fald ikke finde nogen input-source på den.

Leif
Avatar billede claes57 Ekspert
07. august 2016 - 19:10 #3
hvis du på sony-tv hiver alt pånær strøm og chromecast fra, så vil den skulle vise samme når du tænder for den.