Avatar billede kristianrnielsen Juniormester
08. august 2016 - 15:51 Der er 1 kommentar

CURL - ignorer 401 fejlmeddelse

Hej Eksperter,

Jeg er forholdsvis ny i CURL, så beklager hvis det er et dumt spørgsmål.

Jeg har lavet et script, som når det virker ikke viser mig JSON meddelser (hvilket det heller ikke skal - det er mit indtryk at "curl_setopt($ch2, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true);" gør at den ikke bliver vist, korrekt?).

Men når scriptet fejler, giver det mig en 401 meddelse ({ "error": { "status": 401, "message": "This request requires authentication." } }). Er der en måde hvorpå jeg kan få scriptet til at skjule fejlmeddelsen?

All de bedste ønsker,
Kristian
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. august 2016 - 16:26 #1
Kan du prøve at vise hele din kode ?