Avatar billede M.Christensen Praktikant
09. august 2016 - 12:57 Der er 2 kommentarer

HP bærbar lukker ned under gendannelse - vil ikke starte op

Jeg var ved at gendanne min fars bærbare da den åbenbart bliver for varm og lukker ned. Jeg kan tænde den men den starter blot op på HP billedet og så skifter mellem sort skærm og HP billedet. Jeg kan komme i BIOS men har ingen cd her med Windows på. Kan jeg gøre noget eller skal jeg køre de 120 km efter en Windows cd?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. august 2016 - 14:25 #1
Hej.

  Hvis tingene ser normale ud i BIOS, altså disken er synlig og sat som boot-device, ville jeg starte med at tjekke mulighederne for en brugbar Windows som download?
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2016 - 15:18 #2
hvis den bliver for varm, så skal du åbne den og rense den i bunden for støv