Avatar billede KevinVK9 Juniormester
11. august 2016 - 09:46 Der er 4 kommentarer

Har problemer med SimCity 4 Deluxe Edition

Hej jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, jeg har en ThinkPad L430, med en Intel i5 CPU 2.5GHz, og 4GB Ram, med 64-bit Wondows 7 Pro. Jeg kan sagtens installere SimCity 4, det er ikke noget problem, men når jeg vil spille det, så læser den bare skiven i 1-2 minutter, og derefter sker der intet, har ingen anelse om hvad jeg skal gøre, håber der er en som kan hjælpe. Mvh. Kevin
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2016 - 14:02 #1
det ku jo være at skiven er defekt
når en cd ikke kan læses hænger den bare
Avatar billede KevinVK9 Juniormester
11. august 2016 - 15:21 #2
Hvis skiven er defekt hvordan kan jeg så installere spillet? Og når jeg sætter spillet i kommer den frem med valgmuligheder om jeg vil starte spillet osv.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2016 - 17:12 #3
Efter du har installeret det, så prøv at højreklikke på ikon der starter spillet og vælg egenskaber-kompatibilitet. Prøv her at sætte det til XP sp3 tilstand,
Avatar billede KevinVK9 Juniormester
12. august 2016 - 07:35 #4
Det prøver jeg lige.
Den vil stadig ikke starte spillet, og er helt 100% sikker på at det ikke fejler noget, det har ikke en ridse og jeg har spillet det før, bare ikke på den her pc