Avatar billede Marling Juniormester
11. august 2016 - 13:19 Der er 6 kommentarer

Konfigurationn er ufuldsændig pga.en forbrugsafregning

Jeg har Windows 10 på min computer og når jeg går ind på mine Bluetooth forbindelser står der ud for alle til sluttede enheder "Konfigurationen er ufuldstændig pga. en forbrugsafregning." Jeg har forsøgt at finde en løsning på problemet,men uden resultat.
Håber der en nogen er kan give mig en vejledning til at løse problemet ville jeg blive meget glad..
ps. Jeg har  WiFi i huset med en fast betaling om måneden, - uanset forbrug.

Med venlig hilsen
Marling Bjerg
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 14:54 #1
Hej.

  Prøv lige at kigge under "Avancerede indstillinger" på din BlueTooth-forbinedlse Er der markeret "Angiv som forbrugsafregnet forbindelse"?

De bedste hilsner
Avatar billede Marling Juniormester
11. august 2016 - 15:39 #2
Hej CRKrogh, - jeg har lige været inde på min Bluetooth forbindelse som jeg har et ikon til på skrivebordet i min proses linie , men kan ikke finde Avancerede indstillinger derinde, - måske skal jeg en anden vej ?
mh
Marling
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 15:58 #3
Hmm... prøv lige først at trykke på "Gendan standardindstillinger" på det første faneblad, og se om det kurerer problemet?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 16:50 #4
Der er også en mulighed under "Indstillinger" => "Printere og scannere". Nederst har du en knap, hvor du kan slå "Download via forbrugsbaserede forbindelser" fra.
Avatar billede Marling Juniormester
12. august 2016 - 10:13 #5
CRKrogh, - tak for dine tips, - men jeg har prøvet begge dele uden det har løst problemet,
Avatar billede kag Praktikant
15. februar 2017 - 08:09 #6
Jeg havde samme problem med alle mine bluetooth enheder. Det løste problemet at skifte fra internet/wifi der var mobil bredbånd til wifi med internet på fastnet bredbånd/adsl.
Så det er underligt nok relateret til internet forbindelsen...