Avatar billede frem-ad Professor
11. august 2016 - 18:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hente en video til min moster, kan man det

Hej
Jeg skulle hente en video fra tv midt vest, til min moster de har hverken selv internet eller pc. Det er denne http://www.tvmidtvest.dk/livet-laenge-leve/livet-laenge-leve-morten-korch-og-veteranbiler?autoplay=1#player kan jeg hente den jeg kan huske jeg hentede en video for  par år siden, ved tv midt vest men jeg kan ikke huske hvordan.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
11. august 2016 - 20:42 #1
Hej.

  Well, de streamer jo indholdet, og der er ikke nogen option i deres player til at gemme indholdet lokalt, så der er ingen quick-and-dirty måde at gøre det på.

  Idet at der ofte er copyright-implikationer ved at gemme streamet indhold, vil den rigtige måde at gøre det på være, at kontakte dem og spørge om mulighederne.
Avatar billede f-arn Guru
12. august 2016 - 06:12 #2
@CRKrogh

Hvad mener du med "quick-and-dirty"?

@frem-ad

Det kan man sagtens, men da der som CRKrogh skriver kan være problemer med copyrigt, vil jeg ikke fortælle hvordan.
Avatar billede frem-ad Professor
12. august 2016 - 09:24 #3
Det der er træls er jeg ikke kan huske det, jeg har a tube catcher jeg bruger hvis jeg skal bruge en youtube video men den tager den ikke.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. august 2016 - 11:03 #4
Quic-and-dirty => enkel / ligetil.

Hvis de havde haft en knap eller et menupunkt i deres player, der tillod brugeren at gemme indholdet lokalt, havde det været ligetil.
Avatar billede klaudi Ekspert
12. august 2016 - 21:59 #5
Avatar billede frem-ad Professor
13. august 2016 - 14:10 #6
Stream transport sender kun lyd og billedet er sort, og den registrer ikke download knappen og det gør den nok ikke når den ikke kan få biled med.
Avatar billede klaudi Ekspert
13. august 2016 - 14:56 #7
Jeg har hentet video med StreamTransport på en win 10 pc!
Så det kan lade sig gøre.
Avatar billede frem-ad Professor
13. august 2016 - 19:35 #8
Jeg prøvede med en ny version af streamtransporter end den jeg havde, den viser både biled og lyd, men der sker intet når jeg trykker på download, se her https://www.youtube.com/watch?v=oVAzThEkIsI det eneste forskel på den du henviser til og den jeg bruger er streamtransport 1.1.6.1 og den du henviser til er 1.1.6.2, men den står stille i installeringen og stod 10 min første gang 15 anden gang. så derfor var det den nyeste jeg kunne finde. Hvis jeg går til streamTransport hjemmeside også hvis jeg trykker på update, så kommer hjemmesiden frem hvor der bare kommer User Login - User ID: - Password:  men ikke mere...
Avatar billede klaudi Ekspert
13. august 2016 - 20:36 #9
Ser nu at min version er 1.1.4.0
http://filepony.de/dl-U3RyZWFtdHJhbnNwb3J0XzEuMS40LjAuemlw-streamtransport-1397731297-10216066/Streamtransport_1.1.4.0.zip

Der er 2 setup's i zipfilen, jeg bruger den til IE 11, altså v1.1.4.0
Avatar billede klaudi Ekspert
13. august 2016 - 20:53 #10
Har nu prøvet med v1.1.6.2, den virker også

Det skulle ligne noget ala dette!
https://youtu.be/gZsSM6rYHN8
Avatar billede frem-ad Professor
14. august 2016 - 16:54 #11
Så lykkes det endelig, da jeg fik fjernet programmet og kørt ccleane, så alt skrammel var væk, og så installeret programmet igen, Så nu fungere det som det skal.
Klaudi Tak for hjælpen....