Avatar billede anderskasper Novice
18. august 2016 - 13:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Håndtering af mange vinduer på én gang

Hej alle,

Jeg arbejder ofte i mange programmer/dokumenter på én gang i Windows 7. Det er alt mulig fra browserbaserede programmer til "stand alone" og både de gængse officeprogrammer, gamle specialudviklede forsikringssystemer og nyere sagsstyringssystemer.
Men det er ret svært at bevare overblikket, når man ofte har op mod 10-15 vinduer man skal navigere igennem og overskue. Jeg har to skærme og en mulighed er at køre en skærm mere på eller at få nogle der er større. Men jeg er nysgerrig på om der findes nogle programmer/apps der kan hjælpe? Eller bare tips til windows som jeg ikke er bekendt med? (Jeg er med på sådan noget som CTRL+TAB, ALT+TAB og WINDOWS+TAB, men måske er der noget bedre)
Og jeg er garanteret ikke den eneste med denne udfordring...

Mvh
Anders
Avatar billede poko1 Ekspert
18. august 2016 - 14:26 #1
Hvad med at bruge quick launch Jeg bruger det af samme grund
Avatar billede poko1 Ekspert
18. august 2016 - 16:51 #2
Sådan multitasker du i Windows 7  "(Vælger blandt åbne filer)"
https://billedeupload.dk/?v=HFwqB.jpg
Avatar billede anderskasper Novice
19. august 2016 - 10:48 #3
Hej Poko,

Tak for input. Det er løsninger jeg godt kender, men særligt den sidste bruger jeg ikke så tit. Vil prøve at tvinge mig selv til at bruge den lidt mere - det handler nok om tilvending.

Du (eller andre) ved vel ikke om der er nogle nemme måder at få en skærm indelt i forskellige felter, så man kan vi flere vinduer på én gang eller noget andet i den stil?

Mvh
Anders
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 11:13 #4
Så er der jo også denne mulighed
https://billedeupload.dk/?v=ZFmh.jpg
Avatar billede anderskasper Novice
19. august 2016 - 11:31 #5
Cool...det ser godt ud. Og så med en lidt større skærm, så er vi ved at være der.

Tak, Poko!