Avatar billede autobudet Praktikant
19. august 2016 - 09:42 Der er 1 løsning

windows 10 opstart

Min HP laptop kan ikke starte op efter den nye windows update, den fryser bare efter måske 10 minutter og bliver stående fast, jeg kan så ikke bruge fejlsikret tilstand, hvad gør jeg ?
Avatar billede poko1 Ekspert
19. august 2016 - 11:18 #1
Nulstil din PC:
Brug  dette værktøj Du kan vælge at gemme dine filer eller slette Dem. Jeg har brugt og ja der var et par programmer der ikke kørte men kunne Reparere dem

https://billedeupload.dk/?v=u5Fwt.jpg