Avatar billede echelon2001 Juniormester
22. august 2016 - 07:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søge i 12 forskellige faneblade på én gang ?

Hej

Håber i kan hjælpe mig, jeg har et Excel dokument med 12 faneblade, hvor der i hver faneblad ligger informationer fra A -> Q - er det muligt at lave et søgefelt i faneblad nummer 13, så man blot skal indtaste i dette for at finde frem til den rigtige adresse/information?
Avatar billede ebea Ekspert
22. august 2016 - 10:04 #1
Jeg har lavet et lille eksempel her, som viser en søgning gennem de Ark du angav.
Forklaring findes i eksemplet. Tag et kig, og se om det var det du tænkte på.
https://www.dropbox.com/s/7718rbu83c8r2oq/ark-s%C3%B8gning.xlsx?dl=0
Avatar billede echelon2001 Juniormester
22. august 2016 - 11:00 #2
Ja det er lige præcis det jeg skal bruge, men jeg er ikke helt i land endnu.

Mine ark hvor jeg har adresser hvor jeg har jeg har udført flet og centrer samt ombryd tekst - det ser ikke umiddelbart ud til at jeg kan søge i disse felter eller faktisk også de andre felter eller også er jeg ikke helt klar på hvordan jeg overfører dine formler - er sgu ikke helt gode venner med det Excel :-/
Avatar billede ebea Ekspert
22. august 2016 - 11:13 #3
Har du mulighed for, at uploade dit eksempel? Alternativ, send på min mail: post@ebe.dk
Så er det nemmere at se, hvad der specifikt kræves.
Avatar billede echelon2001 Juniormester
23. august 2016 - 07:21 #4
Undskyld det sene svar, jeg har sendt et eksempel til din mail, håber det giver lidt mere indsigt.