Avatar billede Peter Forsker
22. august 2016 - 12:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Synkroniseret papirkurv ??

Hej
Jeg har et besynderligt problem, når vi sletter noget her i huset på hver sin computer hvor begge er koblet op på samme netværk, og på samme gmail konto, kan vi finde de slettede elementer i den anden computers papirkurv.
Så vi skal slette elementerne 2 gange.
Hvad kan jeg / vi gøre ved det ??
Avatar billede Peter Forsker
22. august 2016 - 12:12 #1
Skal lige tilføje at vi kører henholdsvis Windows  10 og windows 8
(hvad er der forøvrigt blevet af indlægs redigeringsknappen og pointsystemet ?)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. august 2016 - 12:34 #2
Altså: Gmail's papirkurv bliver ikke tømt på #1 selvom #2 har tømt den?

Det er ikke bare et spørgsmål om at give den "tømmende" PC tid til at synkronisere alle mapper med Gmail inden der logges af / lukkes ned?
Avatar billede Peter Forsker
22. august 2016 - 12:54 #3
Ja, .. og nej, ... måske :-)
Det er ikke selve mail papirkurven der ikke bliver tømt, den kører vi kun på webbrowser.
Det er selve Windows papirkurven der åbenbart synkroniserer med andre computere i netværket.
Jeg smed en masse filer i papirkurven i sidste uge, så den har haft masser af tid til at synkronisere, og alt andet synkroniserer den fint nok.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. august 2016 - 13:00 #4
Der må jeg melde pas - hvis den ligefrem synkroniserer Windows' Papirkurv imellem maskinerne...?!?

(Nyde tider - pointsystemet blev neutraliseret og en ny skala født)