Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
03. september 2016 - 15:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Clear Type + Windows XP Professionel *

Så vidt jeg husker, kunne man installere Clear Type i Windows XP.

Enten online - eller via et program "Clear Type Tuner".

Hed det vist.

Jeg har, forleden dag, installeret Windows XP professionel.

Men kan ikke finde et link, der virker. Hvis jeg installere Clear Type.

Og Programmet er vist væk ?

Der står noget om det. Men linket virker ikke.

ØV - Jeg kunne godt lide en mere mørk skrift. Som Clear Type gav, husker jeg.

Er der hjælp at finde ?

Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede poko1 Ekspert
03. september 2016 - 15:40 #1
Avatar billede milter Ekspert
03. september 2016 - 20:27 #2
På min XP Pro med SP3 kan jeg gøre det som beskrevet i linket herunder:

http://windowsitpro.com/systems-management/how-do-i-enable-cleartype-windows-xp
Avatar billede milter Ekspert
03. september 2016 - 20:43 #3
Og så det med "mørk skrift". Er du sikker på, du ikke forveksler "cleartype" med "drop shadow" ?

https://pure-essence.net/2004/03/19/cleartype-and-drop-shadow-dont-mix/
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
05. september 2016 - 17:04 #4
T*A*K for deltagelsen
Avatar billede milter Ekspert
05. september 2016 - 23:47 #5
Velbekom :-)