Avatar billede Bumle Mester
04. september 2016 - 16:15 Der er 1 kommentar

Ny harddisk xbox 360

Hej derude,
Har en xbox 360, som er begyndt at fryse mit i spil.
Er kommet så langt, at det må være hdd, som den er gal med.
Den bliver i hvert fald ikke varm og problemet er kun, når jeg spiller fra hdd.
Kan man nemt skifte disken?
Kan forstå, at man kan bruge en USB eller almindelig harddisk, hvis bare jeg laver den fat32.
Er der nogle som har nogle erfaring i dette og vil dele ud af sin viden :-)
Måske som lige kunne fortælle mig lidt om fremgangsmåden, da jeg jo også gerne skulle have spil og gemte spil ført over også.
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2016 - 04:40 #1
her er en video der viser hvordan du skifter harddisken
https://www.youtube.com/watch?v=mw6_ISQfvMI