Avatar billede vuske Seniormester
06. september 2016 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Windows live mail

Jeg vil godt tilføje eller indsætte en mail adresse f.eks. nn@live.dk
I mit windows live mail 2012, men det kan jeg ikke.
Jeg kan godt tilføje mailen i outlook.com Microsoft outlook 2016
Jeg har en mailserveradresse som jeg ikke hved hvor jeg skal tilføje
eas.outlook.dk
Avatar billede hjolsen Ekspert
06. september 2016 - 20:49 #1
Hotmail adresser ( xx@live.com/dk , xx@hotmail.com/dk) understøtter ikke længere at du henter dem med standard opsætningen i windows live 2012  . Du kan kan dog stadig bruge WLM hvis du vælger manuel opsætning og disse servere :
?Incoming IMAP
?Server: imap-mail.outlook.com
?Server port: 993
?Encryption: SSL

?Outgoing SMTP ?Server: smtp-mail.outlook.com
?Server port: 587
?Encryption: TLS
Avatar billede vuske Seniormester
07. september 2016 - 00:33 #2
Jeg har testet det du har skrevet og det virker fint - mange tak