Avatar billede Bakken Juniormester
07. september 2016 - 10:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hardisk

Hvodan deler jeg min hardisk op i to der er kun c drev
jeg har lige formateret den om der var to før c drev og d drev
Avatar billede poko1 Ekspert
07. september 2016 - 10:59 #1
Du bliver nødt til at fortælle noget mere Hvilket styresystem?
i Windows kandu bruge Diskmenageren og formindske drevet  MenMere??
Avatar billede Bakken Juniormester
07. september 2016 - 11:03 #2
hej jeg køre win 10
Avatar billede poko1 Ekspert
07. september 2016 - 11:11 #3
med eller uden Classic Start  hvis så skriv i søg diskmgmt tryk på enter  og vælg
diskmgmt.msc så åbner Diskmenageren Højre klik på C drevet og vælg formindsk og vælg størrelse efter formindskelsen
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2016 - 11:12 #4
Den gratis MiniTool er nok det nemmeste og mest overskuelig.
https://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
Men det kan også gøres i windows Diskmanager
Avatar billede poko1 Ekspert
07. september 2016 - 11:19 #5
Og hvis man følger alle disse såkaldte Eksperter her på siden har man efterhånden alligevel brug for alt den plads der er på Disken på grund af disse ekstra programmer!