Avatar billede jernrosen3 Forsker
08. september 2016 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Efter sidste opdatering af win 10 pro er der kommet "komet"-streger på alle sætninger ?

Som beskrevet i overskriften :
Lysende komet-streger på alle sorte sætninger :

F.eks dette spørgsmål :            ( Tihi        - jeg genbruger bare dette billede            )

Jeg håber I kan se dette : https://www.dropbox.com/s/oarl9q9xrflq62h/komet%20streger.png?dl=0

Hvordan slukker jeg for komet-stregerne ? Det giver mig små spasmer i øjnene at kigge på den slags.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2016 - 19:51 #1
Synes ikke jeg ser noget mærkeligt ved det?
Har du tjekket driver til grafik kort om der måske er en nyere?
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2016 - 08:46 #2
jeg kan heller ikke se noget... ja, grafikkort lyder rimeligt - også muligt at din skærm er ved at stå af.
Kabel kan også have nogen indflydelse på udfordringen...
Avatar billede jernrosen3 Forsker
09. september 2016 - 16:29 #3
Øhhh - jeg fatter ingenting.

De er forsvundet af sig selv i løbet af dagen - de var meget tydelige i morges - øhhh - og nu er skærmen skarp og tydelig.

Men kan godt lide begge jeres forslag - vil derfor overveje ny skærm med nyere drivere.

Tak for input *S*
Avatar billede jernrosen3 Forsker
09. september 2016 - 16:54 #4
Ha ha ha ! Hvor kan fejlfinding være simpelt *G*

Jeg kom til at støde tåen mod skærmkablet og så opstod problemet igen.

Afmonterede kablet og strammede skruerne ekstra godt - voila! Ny skærm!