Avatar billede Stoffer Praktikant
09. september 2016 - 12:18 Der er 1 kommentar

Samsung mini

Pludselig er min Samsung mini holdt op med at vise navnet på dem der ringer. jeg har så vidt jeg ved ikke lavet nogen ændringer i opsætningen af telefonen og mange af dem der ringer ved jeg ikke ringer "hemmeligt nummer". hvad kan der være sket?

jeg håber nogen kan hjælpe mig.

venlig hilsen
Lars
Avatar billede Nina Forsker
12. september 2016 - 10:48 #1
Hej Lars,

Hvis dette ikke er sket førhen kan det være at det ikke er mobilen der er noget galt med, men din udbyder.

Det kan være at du har skiftet selvskab eller de har lavet nogle ændringer.

Jeg ville anbefale at du kontakter din udbyder og forklarer dem dit problem, så kan du forhåbentlig finde en løsning.

Mvh. Nina