Avatar billede Johannes Æ Man Praktikant
16. september 2016 - 10:17 Der er 7 kommentarer

Hjælp, Stor skrift, stor fane i windows 8.1

Kan man vedhæfte billeder herinde? så kan i se mit problem, tror i misforstår hvis jeg prøver og forklarer.
Jeg har lige som en stor fane i alle mine pogrammer (chrome, word, stor skrift under ikoner) men jeg har ikke stor opløsning.
Tror det er noget handicap instilling med ved det ikke.
Avatar billede Johannes Æ Man Praktikant
16. september 2016 - 10:22 #1
Har oploadet et billede her:
https://billedeupload.dk/?v=OcFiI.png
(se hvor stor fanen er i word)
https://billedeupload.dk/?v=okvPL.png
(igen stor fane i windows)
Avatar billede ebea Ekspert
16. september 2016 - 10:39 #2
Dette nedenstående, er taget fra et Forum, hvor der er folk som har haft samme problem. Jeg har "klippet" dette ud, da mange af de andre svar, nok rammer ved siden af det du søger. men ellers er linket nederst.
----------------------------------------------------
It is possible to make the ribbon smaller (at least it is in Windows 8.1.)
Go to control panel
Click on Display
Underneath "instead of changing the size of everything, click on the item...." click on "menus" in the drop down menu box.
Lower the size from 12 to 8 or 9 or 10 or whatever works with your display.
Restart windows to fully implement display changes - they are not always immediate.
Try this several times and with different items in the drop-down menu. It took me about half an hour and several restarts to get things looking right.
Voila.
------------------------------------------------
http://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_excel-mso_windows8/customize-ribbon-size-to-make-it-smaller/58580e49-8104-46e2-a02b-b3ed47319409?auth=1
Avatar billede Johannes Æ Man Praktikant
16. september 2016 - 11:00 #3
Hvad bliver det på dansk?
>display (er det den som hedder skærm?)
Avatar billede poko1 Ekspert
16. september 2016 - 11:08 #4
Du kan stort set redigere alt så det ligner Tidligere Windows
https://billedeupload.dk/images/S5mrn.jpg
Avatar billede ebea Ekspert
16. september 2016 - 11:53 #5
#3 - ja, display, er Skærm!
Avatar billede hjolsen Ekspert
16. september 2016 - 12:41 #6
Prøv at se hvilken størrelse der står her :
Kontrolpanel --> Udseende og personlige indstillinger -->Skærm
Under skift størrelse på  tekst vælg menu linje  og et "tal" (mine står på 9 )
Avatar billede poko1 Ekspert
16. september 2016 - 15:50 #7
Æ hai måske misforstavn naue hvis de kuns æe sktift
https://billedeupload.dk/images/1VfQI.jpg