Avatar billede Stjerner86 Praktikant
16. september 2016 - 13:09 Der er 4 kommentarer

Efter enopdatering på min HP computer kan jeg ikke længere regulere på lysstyrken

Hej
Efter en meget ufrivillig opdatering på min dejlige HP computer har jeg ikke længere kunnet regulere på min lysstyrke.
Jeg har prøvet at gøre dette:
Windows tasten + x og vælg kommandoprompt (administrator)
Skrevet dism /online /cleanup-image /restorehealth og derefter skrevet
sfc /scannow .

dette har ikke hjulpet, og jeg kan ikke finde flere bud på hvad jeg kunne gøre
:(

Så hvis nogen derude har et forslag til hvad jeg kunne gøre vil det være en stor hjælp
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2016 - 13:15 #1
Systemgendannelse til før problem opstod er det en mulighed?
Er det Win 10?
Avatar billede claes57 Ekspert
16. september 2016 - 13:28 #2
gå ind på hp's hjemmeside, support, indtast modelnavn og hent deres utility-programmer og evt drivere også.
Avatar billede Nina Forsker
16. september 2016 - 13:30 #3
Er det en bærbar eller stationær?

Evt. tryk på strømstyring og se om du kan skrue op og ned for lysstyrken.
FN + F(x) ?
Avatar billede Nina Forsker
16. september 2016 - 13:37 #4
Kiggede lidt rundt på nettet og HP anbefaler at man geninstaller sine Grafik Drivers.
Mvh. Nina