23. september 2016 - 22:48 Der er 4 kommentarer

WoT på Windows 10

Hej alle sammen.
Har lige købt ny pc med windows 10, men kan slet ikke få lov at spille World of Tanks, efter jeg har installeret det. Jeg har slået virus programmer fra, da jeg har læst mig til det kan være et problem. Er der nogen der har forstand på hvorfor den ikke gider at åbne spillet? Helt præcis skriver den dette til mig når jeg forsøger at spille: C://WINDOW/SYSTEM32/d3dx9_43.dll er enten ikke beregnet til at køre windows, eller også indeholder den fejl. Prøv at installere programmet igen ved hjælp af de oprindelige installationsfiler, eller kontakt systemadministratoren eller program leverandøren for hjælp. Fejl Status 0x000012f. Har prøvet at gen installere m.m. nogen der kan hjælpe?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2016 - 08:10 #1
Lav et system gendannelsespunkt på din pc.

Gem denne fil her: http://filehippo.com/download_directx/download/90ae8f5bd1652097a51c66a550abc588/ på computeren
Højreklik på fil og kør som administrator.
Når directX er installeret prøv at starte spillet.
24. september 2016 - 12:57 #2
Hej 220661, Vi har nu herhjemme prøvet og det virker stadig ikke. Har du andre forslag? Er ikke så computer teknisk, måske det kræver en uddybelse til mig..
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2016 - 14:22 #3
Det er i orden. Jeg er ikke selv gamer, og troede at problemet lå i at directX var i en for ny version og at du behøvede dx 9 ved siden af.
Prøver lige at se om jeg kan finde andre tips.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2016 - 14:41 #4
Har du installeret spillet som administrator?
Har du prøvet at køre spillet i kompatibilitet til Windows 7?
Vedr kompatibilitet der højreklikkes på ikon til sil og man vælger egenskaber. Her inde er kompatibilitet hvor du kan vælge Windows 7.

Hvis dette ikke kan løse dit problem så har jeg desværre ikke lige flere bud :-(

Har læst at der kan være problemer med afvikling af spillet på Win 10.
Nogle forsøger også at tjekke op på driverne (specielt på grafikken) for at løse problemet.