Avatar billede 1234 Praktikant
25. september 2016 - 21:09 Der er 2 kommentarer

Computer vil ikke logge ind/ud

Min computer vil ikke logge ind eller ud.
Jeg har én bruger på min computer som også er den administrerende bruger.

Jeg har Windows 10, så når computeren starter op beder den med det samme om koden til denne bruger.
Jeg kan sagtens skrive koden, men så snart computeren kommer til startsiden, siger den, at den ikke kan logge ind, og beder mig om at logge ud igen - og så kan jeg starte forfra.
Så jeg kommer faktisk ind på en "midlertidig profil".

Jeg kan ikke åbne på fejlsikret tilstand, den registrerer ikke at jeg trykker F8.
Hvis jeg går ind på kommandoprompt giver den mig ikke lov til at oprette en ny administrerende bruger.

Har bl.a. arbejdet ud fra dette link jeg så på en anden tråd:
www.howtogeek.com/howto/windows-vista/enable-the-hidden-administrator-account-on-windows-vista/

Hvordan kan jeg løse det?
På forhånd tak.
Avatar billede 1234 Praktikant
25. september 2016 - 21:15 #1
Kan det have noget med mit antivirus program der blokerer log ind at gøre?
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2016 - 22:21 #2
det er win10. der er mange pc hvor win10 ikke virker ordentligt på. der er 117 tilfældige fejl.

du kan forsøge med en ny-install