Avatar billede Jakie Juniormester
06. oktober 2016 - 09:50 Der er 7 kommentarer

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Hej,

Når jeg prøver at klike mig ind på gigahost.dk så kommer fejlen ERR_CONNECTION_TIMED_OUT og den kommer desuden også ved flere andre sider.

Hvis jeg tilgår samme side med mit mobile netværk, så er der ingen problemer.

Jeg har prøvet at ændre DNS til Googles og flushe DNS og Renew Ip, men intet virker.

Har du nogen løsning på problemet?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. oktober 2016 - 19:53 #1
Der er en håndfuld forslag her, nogle godt nok mere relevante end andre, men trods alt en struktureret samling forslag:

http://www.incrediblelab.com/connection-timed-out-error-fixed/
Avatar billede Jakie Juniormester
06. oktober 2016 - 21:20 #2
Dem har jeg alle prøvet.
Avatar billede Jakie Juniormester
09. oktober 2016 - 17:36 #3
Er det eksempelvis kun mig, der ikke kan tilgå

https://pengepiloten.dk/minilaan/
https://gigahost.dk/login

og lignende?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. oktober 2016 - 19:21 #4
Begge links kommer lynhurtigt her.
Avatar billede Jakie Juniormester
09. oktober 2016 - 21:24 #5
Kan det være min router?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. oktober 2016 - 21:47 #6
Well, hvis du f.eks. har en fiberboks, hvor din router er tilsluttet som første punkt, kunne du jo prøve at sætte en PC direkte til boksen i stedet for routeren og se om det går bedre. Så har du en indikation af, hvor du skal lede videre.
Avatar billede Jakie Juniormester
09. oktober 2016 - 22:16 #7
CRKrogh: Det vil jeg prøve! Tak!