Avatar billede Solskin Novice
06. oktober 2016 - 11:59 Der er 1 kommentar

Bærbar Lenovo fejler

Når jeg logger på kommer jeg ind på skrivebordet men så kan jeg ikke åbne for noget som helst. Alle programbilleder på skrivebordet er gået i hvid kun mine egne filer har billeder på men ingenting kan åbnes.
Jeg kan heller ikke slukke computeren af den rigtige vej men kun på knappen.
Dvs. lige meget hvad jeg trykker på virker det ikke!
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2016 - 14:38 #1
Der er kuk i filtype-forbindelserne.
på en anden pc:
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
scroll ned til "Portable (26.29 MB)" og download (det er gratis). Pak programmet ud på en usb-stick.
Start så lenovo i fejlsikret tilstand og kør det udpakkede "Repair_Windows.exe" fra usb. Bare start direkte på fanebladet '+ repair' og kør alt, den foreslår.
Når det er afsluttet, så genstart lenovo - den burde virke nu.