Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2016 - 17:40 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

To pay or not to pay-Pal

Jeg vil gerne støtte denne side, med et mindre beløb.
http://www.theyoump3.com/
Den konverterer mp4 til mp3 fra YouTube. Og gør det rigtig godt.
Der står pengene går gennem PayPal, men kan man stole på, at det er PayPal? Eller risikerer jeg at blive lænset?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2016 - 17:42 #1
Ps. Støtte anmodningen kommer først, når man har konverteret.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
06. oktober 2016 - 18:23 #2
PayPal som betalingsformidler er troværdig nok. Eneste aber-dabei er hvis du vil nægte en betaling igennem din bank, da det så er PayPal, betalingen er foretaget til og ikke en konkret shop.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2016 - 18:34 #3
Ok takker, det jag var bange for var, at siden var en efterligning af PayPal, man hører jo så meget om falske sider.
Avatar billede moddi100 Seniormester
06. oktober 2016 - 19:04 #4
Du har en sund holdning til falske sider. Når du skal kontrollerer om det er en reel side, så tag et kig i adresselinjen. Være meget omhyggelig med at kigge, præcist hvad der står. Ved betaling med paypal, foregår det altid på PayPal.com's domæne eller et subdomæne hertil altså xxx.paypal.com.

Falske sider vil ofte ligne PayPal på en prik, men hedder f.eks. paypel.com eller pay-pal.com
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2016 - 19:17 #5
Tak for dit indslag, jeg vil se efter det.
Avatar billede milter Ekspert
06. oktober 2016 - 19:44 #6
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2016 - 19:51 #7
Fint link Tak.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 05:48 #8
jeg kan forstå du vil gerne snuppe musik fra videor ?

#1 download video med et browser plugin
#2 rip lyden fra enhver video med VLC mediaplayer

jeg stoler ikke på nogen af de der hjemmesider. de er allesammen fyldt med lort
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2016 - 10:23 #9
#8 Nej det har du misforstået. Det er lydfiler. Jeg går ind på YouTube under Meditations musik. De er til at downloade, men som mp4, men mine radioer kan kun afspille mp3. Men tak for tippet.
Avatar billede risha Praktikant
13. marts 2018 - 23:08 #10
youtube-mp3 lukket, foreslår jeg at bruge https://h2converter.com/ det virker perfekt
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2018 - 01:27 #11
Tak for tippet, men jeg har nu længe brugt Audials som fungerer fint.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2018 - 01:31 #12
Tak til alle som deltog i mit spørgsmål:😊
Avatar billede Gloria Tyler Praktikant
11. april 2018 - 08:32 #13
Jeg bruger personligt https://www.mp3converter.net/ til at konvertere og downloadyputube videoer og det har givet mig fantastiske resultater hidtil.
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2018 - 10:52 #14
Tak for dit indslag, men jeg har både Audials 2018 og Video downloader Ultimate.
Men ellers er det fint med gode forslag som andre, som ser det kan have  glæde af😊
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2018 - 11:02 #15
To #10, #13, #15 and #16

Now, why would anyone care, what you (who are probably all both bought and paid for) are "using", when initiator has already stated, that he IS already using the solution, he prefers, and only asked about how to support them?

Go figure...?!?
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2018 - 12:57 #16
#17 Du har formodentlig ret i din kritik af de nævnt links.
Alene navnet Gloria Tyler burde vække mistanke, men jeg læste det ikke, men svarede bare høfligt. de andre har jeg ignoreret, fordi jeg ikke kunne se meningen
med forsat at foreslå nye produkter. Og det giver heller ingen mening, at skrive på engelsk, for har man forstået spørgsmålet på dansk, kan man vel også kommentere på dansk.
Avatar billede jonesmaxwell Praktikant
27. juli 2018 - 13:51 #17
My favourite is https://greenmp3.live , as it converts mp4 to mp3 in just a few clicks without any charges.